Bron: CustomerFirst
Bekijk hieronder een nieuwsitem van een externe bron. We hebben dit artikel met je gedeeld op onze website.
2025-05-27 5:02:00 Tilburg - De inzet van chatbots binnen klantcontact gaat verder dan techniek: het raakt aan gebruikerservaring en merkidentiteit. Dat blijkt uit onderzoek van Charlotte van Hooijdonk (universitair hoofddocent aan de Universiteit Utrecht) en Christine Liebrecht (universitair docent aan Tilburg University) naar de inzet van conversational AI..
Het volledige nieuwsbericht is hier te lezen.
Het nieuwsartikel op deze pagina is niet door ons geschreven. Ga voor het volledige artikel naar de website van: CustomerFirst
Wil jij ook een persbericht laten plaatsen op Lokaalnieuwsbreda.nl? Stuur ons dan een bericht!
Het laatste nieuws uit Breda volgen? Dat doe je uiteraard op Lokaalnieuwsbreda.nl. Wij focussen op de dagelijkse nieuwsitems van omgeving Breda.
© LokaalnieuwsBreda.nl
Laatste berichten